Paradox Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 (redigerat) öga http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/sdfsdfs.jpg Redigerat 12 Februari 2004 av tomas1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Verkliqt, bara lite för runt, så du får döpa om den till "Gosedjursöga" för dom brukar se ut så! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Du borde göra lite ögat lite glansigare så skulle det se riktigt bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 OK ska försöka..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 (redigerat) ....http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/asdasdasdasdasdasdasdasd.jpg Hmmmm... den blev inte så bra. Redigerat 12 Februari 2004 av tomas1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jo, den blev bra. Men du kan bättre.. Det vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 det kunde blivit bättre om jag bara hade gort det på ena sidan(liten) i en båge( svårt att förklara). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 tryck på Edit>Step backward (Alt+Ctrl+Z) då spolar du tillbaka. Man kan inte trycka på den knappen så hur gör jag då då? nu fick jag igång det igen man skulle trycka på lite andra knappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Prova att trycka på Ctrl+Z da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Prova att trycka på Ctrl+Z da. men jag fixade det på ett annat sätt, men vart finns turiotal knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Aha.......OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Kan man förminska bilderna i Photoshop om man kan det hur gör man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.