Gäst Spirtual Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Såg det här på en sida o ville sprida det vidare: msn-messenger kommer att bli utslaget inom kort, servern är ej tillgänglig. belastningen av det nya msn 7.0 slår ut alla portar, därför ber vi er som använder 7.0 att avinstallera det så fort som möjligt så att servern kan läggas upp igen. msn-servern kommer succesivt att stängas av och kommer att vara avstängd för vissa i upp till 7 dagar, tack för ert samarbete! ni kan ju sprida de vidare så alla tröga puckon tar bort 7.0!!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 ska skaffa msn 7.0 för att hålla dem nere mohahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Det där kommer alldrig lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Nix...´Måste spridas jäkligt bra för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 alla som använder 7.0 är jävligt puckade dem har ingen tålamod till offeciela 7.0 det är som att vänta på ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 mm, de förstör för alla andra som vill använda msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Du använde det faktiskt oxå ett bra tag innan många andra fick det, så du ska inte säga nått.. Stööörande att msn inte funkar just nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag tycker i alla fall att man kan vänta på den officiella version :( nehepp. Inga skojiga chatter för mig idag. Msn har krånglat hela dagen nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag?Jag har aldrig haft 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Samma för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag?Jag har aldrig haft 7.0 Nepp 0012.. När jag använde det (ungefär 2 dagar, sen gick det inte längre) så sa han att han hade haft det länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 7.0 kommer att suga, jag testade BEETA verisionen, men den sög så det officiella lär ju inte vara så himmlans bra.. Så jag bryr mig inte, Men ja jag håller med, gör det för dom som vill använda 7.0 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.