Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) Jag bokade ett spel från www.webhallen.com och spelet kommer till webhallen om typ 3 dagar... när jag beställde det var det typ 7 dar kvar tills det skulle komma... så jag undrar om det spelet kommer att komma... jag skev in adress och namn och allt där man beställde spelet... och sen skickade dom ett brev där de stog om informationen (adressen,namn,telefonnummer) var korrekt. å de va den... så jag undrar nu om jag kommer att få spelet när det kommer den 15e oktober... (dum fråga kanske... mm ja vet...) men man vill ju va säker typ... :) Redigerat 12 Oktober 2004 av Dannie Citera
Nafrali Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Det kommer att komma dagen det släpps...Eller någon dag efter. Vad ha svampbob med ämnet att göra? Citera
pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Japp, det kommer att komma, om inte tidigare, jag fick mitt pkmn ruby typ 2 dagar tidigare.. Citera
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 Tar det inte lite tid innan det kommer fram till sin brevlåda eller posten? Citera
pollenallergi Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 Tar det inte lite tid innan det kommer fram till sin brevlåda eller posten? Inte om de får spelet ett par dagar tidigare, som de brukar få. Citera
Schassen Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 ring webhallen och fråga. brukar jag göra då jag har frågor om ett spel jag har beställt/ska beställa. Citera
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Skrivet 12 Oktober 2004 :lol: Ok tack allihop då vet jag... jag kommer asså att få å gå ut å hämta de på posten... (för jag beställde det på post förskott....) å de va ett svamp bob spel ja beställde som ni kanske fatta :) jaja tack ändå... :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.