Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 men Harris gör dom bästa låttexterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ekasp: Vad dom i Scandinavium förra året :o Jag var där svinmånga gånger o jag såg inte en enda reklam-affich att dom skulle spela där :o Herr.Kaio:Han har ju skrivit typ 1/4 av maidens låtar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 ja vet... fast dom har dom bästa texterna som blood brothers. Dom var 2 gånger i Stockholm förra året, Stockholm o Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Slither, ja de var där 14 november tror ja det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Nico Mcbrian e min favo för ja har alltid älskat att spela trummor! :lol: Nicko McBrain heter han ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Toxic var i både Stockholm och Gothenborg!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.