Kawe Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Vad för pkmn är en mirage island? om man har en mirage island pkmn så tror jag att man kan komma till mirage island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Vad för pkmn är en mirage island? om man har en mirage island pkmn så tror jag att man kan komma till mirage island. Hur menar du? Jag har ju en Wynat eller vad den nu hette och det är en Mirage island pokemon men jag kan ändå inte komma till ön och Mirage Island är väl ändå ingen pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 hmm.. alltsådet ska stå i pokédexen fish pkmn eller så dragon pkmn men annars e det wynaut tror jag har woobuffet och wynaut med mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Menar du En pkmn som kan öppna mirage island?det ändrar hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 en så kallad MIF pokemon som kan öppna mirage island beror på ID-numret. av nån konstig anledning är det bara tjej pokemon som kan vara MIF. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ohh okey :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Varför bara tjej pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 undrar jag med..:?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 som jag sa: av nån konstig anledning som jag inte vet kan bara tjejpokemon vara MIF.... :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 öhm ok.. så jobbigt.. *suck* får väl levla pp mnia pkmn eller utväckla de som jag inte orkar att tränna :) utvecklade igår min shrommis eller vad den hette den utveckaldes till breelom. trännar nu en fisk den e röd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigge Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 röd fisk??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 som jag sa: av nån konstig anledning som jag inte vet kan bara tjejpokemon vara MIF.... :shock: Var har du läst det? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg