Gäst Raichuu Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Det står mycket om Mirage island på den här sidan http://www.serebii.net/pokemon_advance/illusion.shtml tyvär så är sidan på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Okej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 kan man få den på svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ehh? varför ha html-koder som inte funkar i ett inlägg? och kan man inte engelska så... äre kört, själv läste jag en pokémon ruby/sapphire-guide på en kväll (den va på engelska)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ehh? varför ha html-koder som inte funkar i ett inlägg? och kan man inte engelska så... äre kört, själv läste jag en pokémon ruby/sapphire-guide på en kväll (den va på engelska)! Det där är inte HTML-kod, det är BBCode! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Hur ser man om en pokemon är en MIF-pokemon?Jag har en Wynaut!Det står på serebii sidan att Wynaut är en sådan pokemon!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag fattar inte det ska vara kvinlig waynut mellan lv5-50 och hon ska har rätt ID numer hur vet man när det är rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Jag har en tjej Wynaut och är i Lvl 5?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 öhh har översatt texten nogranare och det menas att man inte behöver en wyanut alls den finns att fånga där :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 om ni undrar ska ni gå till en man som står vid ett fönster i huset längst ner till vänster han brukar säga "I can´t se mirage island today..." man ska inte ha rätt ID nummer heller det är ett annat nummer som skapas av ditt spel varge dag din pokemons nummer ändras när du sätter in och tar ut han från datorn och det där mad wyanut är att om ni kollar på bilden på serebii sidan finns det gräs där, där kan man fåga den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg