Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Ja, bra stämning..Men dt skulle kunna bli ännu bättre om dt inte skulle finnas såna som saboterar eller gör påhopp på andra.. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 (redigerat) Precis. Jag tycker att alla här (åtminstånde många) här på forumet är som vänner, riktigt go stämmning det har vi. Älskar det här. Och jag vill önska alla spelgalningar här iinne att lycka till och få forumet att hålla igång. Och så skulle jag vilja be om ursäkt för de få misstagen jag har gjort här. Till slut så måste jag säga att admin med sina moderatorer har skött sig riktigt bra och fått forumet att stiga högt , tack för det. Mvh. Markus, Halo_Master Redigerat 15 December 2004 av Halo_Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Jag tycker att nivån har sänkts här på fuska. För många små barn som skriver onödigt...(nämner ingen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Jag tycker att nivån har sänkts här på fuska. För många små barn som skriver onödigt...(nämner ingen) håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 MM jag håller också med er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Nej det blir man inte.. Man får tycka att forumet suger om man vill... Jag har varit medlemm här i en Jätte lång period nu asså. Bland de som varit medlemmar längst. Måste hylla detta forum och Admin/mods, Ni har gjort ett fantastiskt jobb! Hoppas det kommer mer nu den hära månaden nu bara ;) jag har varit medlem längre men jag blev bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Jag tycker att nivån har sänkts här på fuska. För många små barn som skriver onödigt...(nämner ingen) Men forumet har ju blivit riktigt stort iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 (Boiuthh @ 16/12-2004 17:51:07) Jag tycker att nivån har sänkts här på fuska. För många små barn som skriver onödigt...(nämner ingen) håller med till 100% Tyvärr är det så ja, det var trevligare stämmning förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 (NesseN @ 17/12-2004 12:47:13) (Boiuthh @ 16/12-2004 17:51:07) Jag tycker att nivån har sänkts här på fuska. För många små barn som skriver onödigt...(nämner ingen) håller med till 100% Tyvärr är det så ja, det var trevligare stämmning förut. Ja, jag tänker på Orson, silver star, karata, nessen, tulghar.Såna hära långtids medlemmar (även mig själv) Vi vet hur det var på fuska. Inget tjat hit och dit. Jag tyckte att det var bättre då! Önskar att alla kunde vara lite mognare... Nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 (Manga Master @ 17/12-2004 14:47:09) (NesseN @ 17/12-2004 12:47:13) (Boiuthh @ 16/12-2004 17:51:07) Jag tycker att nivån har sänkts här på fuska. För många små barn som skriver onödigt...(nämner ingen) håller med till 100% Tyvärr är det så ja, det var trevligare stämmning förut. Ja, jag tänker på Orson, silver star, karata, nessen, tulghar. Såna hära långtids medlemmar (även mig själv) Vi vet hur det var på fuska. Inget tjat hit och dit. Jag tyckte att det var bättre då! Önskar att alla kunde vara lite mognare... Nån som håller med? Visserligen kom jag hit i början av 04 men jag kan tänka mig för att även jag har märkt att medlemar blivet både stökiga, oseriösa m.m Men tänk på att man inte bara skall respektera den gamle medlemen utan också dem nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Man ska även förkäna respekt. Man kan inte komma hit och spamma mest av alla och förvänta sig respekt. Då får man gå till nån annan än mig isåfall för jag respekterar inte en sån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 (redigerat) Klart man ska förtjäna respekt, men man ska inte vara taskig mot nya medlemmar inte ens om de spammar. EDIT: Stavfel.. =/ Redigerat 17 December 2004 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.