Hoppa till innehåll

Kan Nån Någon Hemsida Där Man Kan Spela Pokemon På


jacx
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 veckor senare...

ja tycker sidan e jätte bra och jätte rolig för att det går att hitta alla möjliga pokemon och från början kan man välja:

bulbasaur,charmander,squirtle,pidgey,pichu,chikorita,totodile,cyndaquil,poochyena,treeko,torchic eller mudkip. Och själv spelet är som de andra spelen som man har till konsolerna´"gameboy,gameboy advanced"och man kan möta andra och man kan köpa masterbollar!!som e jätte billiga! det e bra men om de e nåt som e dåligt så e det när man ska gåååååååå det tar ganska lång tid för DET!

för er som e medlemmar i sidan:

vad heter ni i den sidan?

 

p.s.kan ni några pokemon-hemsidor som e bra?

post-54-1098568373_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag heter, inte helt oväntat kanske... Delfa!!!

Jag valde Pichu som min start Pokémon. Vilken valde ni och vilka Pokémon har ni?

 

Tips när ni ska bli medlem: Säg att ni är 13 till 17 eller över 17. Om ni väljer under 13 kan ni inte gå in på forumet! :(

Redigerat av Delfa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag heter, inte helt oväntat kanske... Delfa!!!

Jag valde Pichu som min start Pokémon. Vilken valde ni och vilka Pokémon har ni?

 

Tips när ni ska bli medlem: Säg att ni är 13 till 17 eller över 17. Om ni väljer under 13 kan ni inte gå in på forumet! :(

Jag valde Torchic!^^

Nu ha jag Blaziken, Espeon, Kingdra, Shiny Umbreon, Shiny Mareep!Ha fler då men d e dom ända jag ska träna upp!

 

Vilka ha du da?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...