Trasheye Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 gta london slår ju halo2...... <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 chansa gör vi ju inte med tanke på att vi har fått mkt fakta om båda spelen men jag tror Halo 2 kommer bli bäst men jag tror oxå att gta:sa kommer bli en stark motståndare.Ett annat spel som skulle kunna utmana Halo2 är killzone som värkar bli bra oxå HAr du testat H2 ?Har du testat GTA:sa ? NEJ, det har du inte, jusst därför skrev jag "chansar" eftersom GTA:sa kan lika väl vara mkt bättre än Halo 2, som ifs jag inte tro men.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag tror att halo 2 blir bättre, har sett filmer på gta sa och har inte fått några större intryck. Liknar the sims mer än gta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag tror att halo 2 blir bättre, har sett filmer på gta sa och har inte fått några större intryck. Liknar the sims mer än gta.. Jepp, jag håller med dig, H2 vidion är sk*t bra Och GTA:sa videon suger. Jag håller för Halo 2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Men den som lever får se =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jupp och man lever ju o san andreas kommer bli sådär tror jag min ps2 kompis ska köpa det men det kommer säkert bli kul :D halo2 kommer ändå dra det längsta strået :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Asså? Det e ju två jelt olika spel.Kan ju inte jämföra dom spelen med varann.Dom e ju asbra på sitt eget sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 gta london slår ju halo2...... <_< <_< <_< ja, exakt! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 ni e så troendet halo 2 kommer äga <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Asså? Det e ju två jelt olika spel.Kan ju inte jämföra dom spelen med varann.Dom e ju asbra på sitt eget sätt. Kan nog hålla med dig där ;) men jag tror precis som många andra här att Halo 2 blir bättre en GTA:SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Halo 2 kommer äga ut GTA:SA. Fast det beror ju på vilken typ av spel man gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 GTA:sa tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg