pokemon Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 hur kommer man till honnom. jag har kommit till vattnet men när man ska surfa säger spelet att str´ömmen är för stark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 vet inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 haha jag har kommit ganska långt på fire red jag har haft det i 3 dagar men det ända jag typ inte kan ehur man fångar deoxys eller vad den nu heter . för att få articuno måste man ha strenght , det finns stenar som man ska putta ner i hål 2 st sen så stoppar dom strömmen och det e bara att fånga moltres. för dom som inte vet så fångar man moltres i mt. ember och zapdos i powerplant :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 men man kommer inte så långnt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 men vart liger power plant då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 gör ett eget ämne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 sory men har klarat det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 men hur går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg