tja..
jag tänkte köpa ett nytt spel till X-box .,.
viket ska man köpa då??
fifa 2005(kommer imorrn),Fable eller nått annat några förslag??
svara snälla ...
hej då X-box ägeer
tja..
jag tänkte köpa ett nytt spel till X-box .,.
viket ska man köpa då??
fifa 2005(kommer imorrn),Fable eller nått annat några förslag??
svara snälla ...
hej då X-box ägeer
vänta till halo 2 ;)
Men hallå, det är ju nästan en månad kvar.. <_<
Humm sattsa på Fable om du gillar rollspel, gillar du sportspel så köp Fifa 2005 (testat på dator, sk*t kul) Och first person shoter spel, så Halo (som du förmodligen har, men om inte så köp det)
Fable tycker jag
Håller med dig ;)Fable tycker jag
Fable är nog ett fint val.. Men rekommenderar även splinter cell spelen.
Ja splinter cell om du har mkt tålamod ja, annar så ska du inte köpa det..Fable är nog ett fint val.. Men rekommenderar även splinter cell spelen.
fable eller cs om du har live
Fifa 2005 kommer inte bli så kul tror jag
ifall man redan har ett fifa (som inte är äldre än nåt år)
är det nog onödigt att köpa årets version
Med tanke på att den fick 8/10 av superplay så överväger til loch med jag att önska mig det till jul :D
Eftersom det är bra på dator så lär det ju vara bra på XBox också.
Halo 2 eller Half-life 2
Ninja gaiden
DET!!! :angry: inte den! <_<Med tanke på att den fick 8/10 av superplay så överväger til loch med jag att önska mig det till jul :D
Köp Ninja Gaiden eller Halo
Köp:
-NG
-Halo
-Fable
(skrev dom inte i ordning)
fifa verkar kul??
PGR2 ska man ha om man gillar bilspel som jag. Ninja gaiden är också bra. Fable blev en liten besikelse för det var så kort och enkelt.
Orka dampa på ett stavfel ;)(Kassler @ 16/10-2004 12:57:47)Med tanke på att den fick 8/10 av superplay så överväger til loch med jag att önska mig det till jul :D
DET!!! :angry: inte den! <_<
Köp Ninja Gaiden eller Halo
aja köp fifa 2005 tycker jag eller kanske pro evelution soccer 4 om du gillar fotbollspel. Om du gillar bilspel kan du köpa burnout 3 eller out run 2. Gillar du action/rollspel köp fable och gillar du en utmaning köp Ninja Gaiden
Fable är inte bara ett Rollspel det är även ohygligt roligt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in