puma12 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Jag har klarat Pokemon ligan på Fire red. men hur kommer jag vidare? och hur kommer jag in i Mewtwo grottan? snälla svara!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 du måste ha mött gary i elit 4 annars vet jag inte jag har varvat det har set alla pokemon utom electrabuzz!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (redigerat) du måste ha mött gary i elit 4 annars vet jag inte jag har varvat det har set alla pokemon utom electrabuzz!! Har du fångat alla?Har du verkligen sett 386 pockemon?Tror inte det. Till puma12:när man har klarat pockemon ligan har man massor att göra. Först fånga sextio pockemon då får du national pockedexet med plats för Varenda pockemon som finns.Nu kan du gå in i mewtwo cave.Men,det finns fortfarande MASSOR att göra!Nu,gå till island1(har du inte besökt den, gå till cinabar och träffa bill)Celio kommer fråga dig ifal du kan hitta en rubin..gå till vulkanen i ön där slåss mot två team rocket grunts.Gå in i grottan.Det är inte nödvändigt att läsa bralie texten.Nu tror jag att du klarar dig själv. Redigerat 14 Oktober 2004 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (redigerat) (Urbans filt @ 14/10-2004 16:15:46) du måste ha mött gary i elit 4 annars vet jag inte jag har varvat det har set alla pokemon utom electrabuzz!! Har du fångat alla?Har du verkligen sett 386 pockemon?Tror inte det. Till puma12:när man har klarat pockemon ligan har man massor att göra. Först fånga sextio pockemon då får du national pockedexet med plats för Varenda pockemon som finns.Nu kan du gå in i mewtwo cave.Men,det finns fortfarande MASSOR att göra!Nu,gå till island1(har du inte besökt den, gå till cinabar och träffa bill)Celio kommer fråga dig ifal du kan hitta en rubin..gå till vulkanen i ön där slåss mot två team rocket grunts.Gå in i grottan.Det är inte nödvändigt att läsa bralie texten.Nu tror jag att du klarar dig själv. Nej av dom gamlaste pokemonen :Poch efter pokemon ligan har kommer man då till ö1?? :blink: Redigerat 15 Oktober 2004 av 0017 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Till 0017:Åk till cinabar gå in i pockemon centret.Där sitter Bill(du vet han som gav dig biljeten till S.S.Ann)Prata med honom (naturligtvis säger du ja) och du kommer till Island one! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ditto Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag har alla 386 pokemon på påkedexen med AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 tack. hur får jag upp dörren till Sappire plate? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg