Gäst toxic avenger Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Finns i sience fiction bokhandeln fast på engelska antagligen... nee för den verkar inte ha kommit till japan än... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Men varför frågar du då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 ASSÅ NARUTO ÄGER SÅ j*vla MYCKET!!!!!!!!YES!!DAMN IT!!:)men alvarligt tror jag jag e det största fanet till naruto på sidan för jag kollar på japanska med engelsk text!Det äger annars inge kul om det inte är japanskt tal och engelsk text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Jag kollar på Pokémon och Yu-Gi-Oh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) brukar titta yu-gi-oh på tv och så har jag laddat ner naruto,fma mm Redigerat 28 Februari 2005 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jag vill veta om ni tittar på manga. :gitarr: Nej, det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Ser på: Pokemon,Yu-gi-oh och DBZ Läser: Dragon ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 *Gör som Tutankoopa* Ser på: Gundam SEED: Destiny, Naruto, Bleach, Air, UG: Ultimate Girls (o_O) Läser: GTO, Bleach, FLCL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.