xpliT Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 No Problem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Ärligt talat fattar jag inte varför man gör en video i kass kvalite istället för att som här beskriva med bilder och text... Det var där jag kollade när jag fick min Mew. Och det funkar faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Gå in på den här sidan: http://fleebo.com/sm64/catchmew.wmv Sen gör ni bara som dom visar i filmen. Den är på lvl 7 när du möter den. ;) P.S. Det blev ett stort ämne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (Mic_93 @ 27/10-2004 17:42:18) Gå in på den här sidan: http://fleebo.com/sm64/catchmew.wmv Sen gör ni bara som dom visar i filmen. Den är på lvl 7 när du möter den. ;) P.S. Det blev ett stort ämne mmm... Men det är bra om vi skriver mycket så att det inte försvinner. Då kan inte nån annan läsa hur man får Mew ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (Delfa @ 27/10-2004 18:12:20) (Mic_93 @ 27/10-2004 17:42:18) Gå in på den här sidan: http://fleebo.com/sm64/catchmew.wmv Sen gör ni bara som dom visar i filmen. Den är på lvl 7 när du möter den. ;) P.S. Det blev ett stort ämne mmm... Men det är bra om vi skriver mycket så att det inte försvinner. Då kan inte nån annan läsa hur man får Mew ;) Aha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag är kompis med jhjelm han och jag fångade mew med greatball som han sa det var vrål lätt att fånga han med greatball. Alla ni som inte har masterball borde fånga han med greatball. Tack så hemskt mycket för fusket jag har alltid undrat hur man fångar mew. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag är kompis med jhjelm han och jag fångade mew med greatball som han sa det var vrål lätt att fånga han med greatball. Alla ni som inte har masterball borde fånga han med greatball. Tack så hemskt mycket för fusket jag har alltid undrat hur man fångar mew. :gitarr: man kan inte fånga den med en Poké Boll. Inte ens om den har 1 HP kvar.Om ni inte har Master Boll och ingen pkmn på ca. lvl 6-8 så kan ni inte få den. Nästan ommöjligt. Kanske med en Ultra Boll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Hallå jhjelm och jag fångade den med en great ball det är inte en poke ball. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Hallå jhjelm och jag fångade den med en great ball det är inte en poke ball. :angry: Sa jag att ni hade fångat dem med en Poké Boll?! N-E-J!!!Sa så bara så att dom andra skulle veta <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Okej förlåt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Kan man fånga honom mer en 1 gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Okej förlåt :(Gör inget. Redigerat 2 November 2004 av Delfa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg