Simpsons Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jag har sett en trailer om det och det är bara en massa sånt, så jag vet vad det är för ett spel . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Har också sett screenshots... ser helt psyko ut.....:huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 klart det är ett porrspel, playboy är ju en porrkanal och en tidning tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Vissa här är ju riktigt roliga, ta det här t.ex."Finns det verkligen? Om det finns så ska jag inte köpa det!!! " är inte det lite onödigt? Om man inte har tänkt att köpa det så behöver man la inte fråga om det finns? Så tycker jag.... Och visst det kan väl låta sjukt att man gör porrspel men vissa personer är tydligen såna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 PÅ Fodralets framsida är det en sån där Play boy Kanin det innebär bara en sak! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 ja att det är ett porrspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Ja, just det, kan inte vara nåt annat då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 hur kan man komma på iden att skapa ett porrspel, det är ju sjukt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Play Boy kanske sa till ett företag att skapa spel till porr farbrödrar så att play boy tjänar extra pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 så här kommer fodralen se ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Så här ser det ut på webhallen boxshot.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg