cool_boy Skrivet 25 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 finns en annan bild påwebhallen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lukker Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 :student: man kan inte kalla det för porrspel... egentligen är det som the sims fast med playmates... och hur många av er har inre drömt om att vara hugh hefner... allvarligt :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag har, fast en bättre version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Vadå så det är inte en massa naket och sånt? Fast jag såg på en trailer att dom hoppade in i en buske och gjorde det som katterna gör bakom ladan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Vad är det för typer som slösar tid och pengar på att göra spelet? Och vilka skulle köpa spelet? Onödig satsning enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Men det finns ju folk som gillar det... Och det finns ju alla andra sorters spel så varför inte ett sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Största gruppen som köper spel är ungdomar. Största gruppen som köper "sån't" är äldre. Dum satsning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 ja, kanske du har rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jo men det finns lite äldre mån som också lirar PS2 och dom kanske gillar sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 ja, de är ganska många äldre som gillar sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HuRkEn Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jo så äre...tycker faktiskt att de är rätt skojj..man ska göra playboy tidning och träffa kändisar som man kan ha med i tidningen och sånt. Som sims bara att det finns lika mycket saker o köpa, men jag har inte kommit så långt men det kommer fler saker iaf när man klarar uppdragen. :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Alla har sina åsikter! Själv så spar jag pengarna för att köpa BF2 o april! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg