mrblack Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 vad är det i ssbm som är så kul om man får fråga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Allt möjligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 vad är det i ssbm som är så kul om man får fråga :) i stort sett allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag tycker det är kul med alla olika saker man kan vinna! :D Nu har jag inte mycket kvar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 klarat allt föutom trophy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 även fast jag vet att spelet har många brister om man gämför med andra beat em up spel så fattar jag inte vad som gör detta spel så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 ENKEL heten grafiken e skön kolla firgurerna inget fel roligt många spel roliga ett av dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 det är kul därför att........det håller länge och det finns många utmaningar.a och öhh...det e bara kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 det äger ju allting vet inte varför men det gör de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jag gillar de särskilt att spöa kompisar och klara events men jag hatar att de e lite svårt ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Att spela med kompisar är ju lätt det roligaste. Fast det andra är inte så tråkigt det heller... En annan sak. Kan ni tänka er ssbm i 3-D? Det vore väldigt annorlunda jämfört med hur det ser ut nu. Om det kommer komma ett ssbm-spel till, kommer det vara i 3-D då, tror ni? Jag tror inte det, för ssbm skulle vara jättekonsigt i 3-D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jättekonstigt var nog ingen överdrift precis... ;) Det hoppas jag inte kommer... Men såklart, nintendo kanske har någon smart lösning på gång... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg