Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Men lilla gumman då.... gå och lek med dina dockor. De säger iaf inte emot dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag har inga dockor, men om du syftade på 0013, så okay o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 nej hon syftade på dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag har inga dockor, men om du syftade på 0013, så okay o.O Förlåt, det var inte menat mot dig, Natsuo Sakatawa, utan mot 0013. Jag hann inte skriva färdigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Men du ljuger bara... du vet att jag e kille du bara leker :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 nej hon syftade på dig Tyvärr, hehe ^^ Och det är bara dumt att försöka spela tuff, visste inte du det? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 du är ny va. han är alltid sån det är ingen ide att säga åt honom han bryr sig inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Hehe, jag kan vara sån tillbaka om han vill ^^ Inte precis så att han skulle kunna förolämpa mig ^^ Redigerat 5 November 2004 av Natsuo Sakatawa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Du skulle höra hans klena försök till att förolämpa mig... 0013 ger inte upp... så försöker han spela tuff, den bruden bör snart att lära sig en läxa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Denna tråd handlade om något helt annat. Frågan löd: Finns det några medlemmar av kvinnligt kön på fuska.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Du skulle höra hans klena försök till att förolämpa mig... 0013 ger inte upp... så försöker han spela tuff, den bruden bör snart att lära sig en läxa. AEGD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Aegd? Tror inte det o.O Jag ger inte upp heller ^______^ Redigerat 5 November 2004 av Natsuo Sakatawa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg