Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag är tjej!!!! Jag går in på Fuska.se varje dag är inne flera timmar. Jag avskyr The Sims ett avskyvärt tråkigt spel. Häst sidor blääää! och Jag avskyr allt som har med Harry potter att göra. Jag brukar gå in på Cradle of filths hemsida, Fuska.se, och Helgon.net (en sida för hårdrockare, Gothare, medmera över 15 år) Jag är absolut tv-spels beroende spelar upp till tio timmar i bland. Visst jag har kanin men det är för att det är det ända djuret som kan vara ute hela vintern utan att frysa (pappa är alergiker) Lägger ner 15kr på kanin mat var fjärde vecka. Och klädder köper jag inte ofta brukar lägga mina pengar på Tv-spel, skivor och filmer! Nu vet ni det alla tjejer e inte likadana, så de så! :lol: :D :P Är oxå spelberoende ---- som spenderar sin tid på Helgon och Fuska.seAlla pengar går till TV-spel och lajv. Äger katt (relevant?) och tycker The Sims är typ detsamma som dockor fast i VR och är tråkigt! Är det så ovanligt?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunniiva Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Också tjej... Vad har The Sims att göra med kön? Ärligt?! Själv lekte jag med bilar när jag var liten. Tillbringar livet på Helgon & Sockerdricka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Förstår inte dessa männsikor som tror att jag är tjej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jodå, man blir fortfarande kallad kille ibland. Inte för att jag har något oerhört hemskt mycket emot killar, men när man är tjej kan det vara lite segt när man blir kallad kille av folk... :D Sims har inget med kön att göra. Det är bara det att The Sims blev en storsäljare bland tjejer. Själv har jag aldrig varit särskilt "normal". Innan jag bytte skola, alltså mellan lekis och halva 3:an, lekte jag nästan aldrig med tjejerna. Tyckte inte det var kul att springa runt med barbiedockor. Var hellre med killarna. Alltså, det här med att kallas tjej eller kille har mycket med att göra att man är på en internetsite och att det är stört omöjligt att avgöra om du är en tjej eller kille. Det är liksom oerhört lätt att ljuga med sina uppgifter (vilket man inte bör göra, men iallafall...). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag är kille men vissa i klassen säger att jag är tjej.. Bara för inte jag hoppar på alla och sparkar bollar inne, bryter pennor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 vad heter du på riktigt Chihuahua?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det är ju rätt kul att skriva i uppgifterna om sig själv på måfå. Tjher är svåra att förstå. Komplicerade varelser... Killar är ärliga när de säger att de inte gillar 'en. Däremot gör tjejer lömska gärninger istället för att vara ärliga. Snackar skit om fem minuter efter att man bjudit personen på en bulle eller liknande. A han e så... hon e så... å hej, har saknat dig "jätte" mycket... (host)tönt(host) Nu säger jag inte att alla är så. Jag snackar om bimbos i polyblonderat hår och som spenderar sina pengar på linnen för 1000 spänn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det är ju rätt kul att skriva i uppgifterna om sig själv på måfå. Tjher är svåra att förstå. Komplicerade varelser... Killar är ärliga när de säger att de inte gillar 'en. Däremot gör tjejer lömska gärninger istället för att vara ärliga. Snackar skit om fem minuter efter att man bjudit personen på en bulle eller liknande. A han e så... hon e så... å hej, har saknat dig "jätte" mycket... (host)tönt(host) Nu säger jag inte att alla är så. Jag snackar om bimbos i polyblonderat hår och som spenderar sina pengar på linnen för 1000 spänn! Håller med dig.. Tjejer är svåra att förstå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunniiva Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jo, tjejer är svåra att förstå ibland. Men vissa killar fattar man inte vad dom tänker med! Vissa i min klass alltså… B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Tänker citera Törna i den frågan: "Om jag går fram till en manlig vakt kommer blodet att rusa ner..." Vet inte om jag håller med mig själv...er, Törna.... i den frågan. Jag tycker människor är komplicerade. Katter är mycket lättare att förstå. Kan inte vi alla förvandlas till katter? Det finns en gamer linje på Fryshuset (ett gymnasium). Nu finns det en tjej på den linjen. Då räknar jag alla klasserna. 1:an 2:an 3:an, bara en tjej. Jag tänker ändra statistiken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jo, tjejer är svåra att förstå ibland. Men vissa killar fattar man inte vad dom tänker med! Vissa i min klass alltså… B) Ja, håller med :DAllt förstörs i klassen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det är ju rätt kul att skriva i uppgifterna om sig själv på måfå. Tjher är svåra att förstå. Komplicerade varelser... Killar är ärliga när de säger att de inte gillar 'en. Däremot gör tjejer lömska gärninger istället för att vara ärliga. Snackar skit om fem minuter efter att man bjudit personen på en bulle eller liknande. A han e så... hon e så... å hej, har saknat dig "jätte" mycket... (host)tönt(host) Nu säger jag inte att alla är så. Jag snackar om bimbos i polyblonderat hår och som spenderar sina pengar på linnen för 1000 spänn! dt har du rätt i! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg