Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (0013 @ 19/10-2004 17:18:43) Det är ju rätt kul att skriva i uppgifterna om sig själv på måfå. Tjher är svåra att förstå. Komplicerade varelser... Killar är ärliga när de säger att de inte gillar 'en. Däremot gör tjejer lömska gärninger istället för att vara ärliga. Snackar skit om fem minuter efter att man bjudit personen på en bulle eller liknande. A han e så... hon e så... å hej, har saknat dig "jätte" mycket... (host)tönt(host) Nu säger jag inte att alla är så. Jag snackar om bimbos i polyblonderat hår och som spenderar sina pengar på linnen för 1000 spänn! Nu e jag 100% säker på att du e tjej.. Bara tjejer pratar så om tjejer >_> AEGD! dt e inte sánt ;) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jo... Killar håller bara med.. Förutom ni som ska sticka ut från mängden hela tin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (Shark @ 20/10-2004 15:09:01) (0013 @ 19/10-2004 17:18:43) Det är ju rätt kul att skriva i uppgifterna om sig själv på måfå. Tjher är svåra att förstå. Komplicerade varelser... Killar är ärliga när de säger att de inte gillar 'en. Däremot gör tjejer lömska gärninger istället för att vara ärliga. Snackar skit om fem minuter efter att man bjudit personen på en bulle eller liknande. A han e så... hon e så... å hej, har saknat dig "jätte" mycket... (host)tönt(host) Nu säger jag inte att alla är så. Jag snackar om bimbos i polyblonderat hår och som spenderar sina pengar på linnen för 1000 spänn! Nu e jag 100% säker på att du e tjej.. Bara tjejer pratar så om tjejer >_> AEGD! dt e inte sánt ;) <_< Jag, tjej? Jag känner mig stött... Hmm... att killar håller med tjejer beror på att de inte vill göra dem ledsna och undvika bråk. "Tänkte måla naglarna blå, visst kommer det bli snyggt?" "Mmm...visst, whatever." Kan oxå betyda att de verkligen inte är intresserade. Det gjordes en undersökning, killar syns väldigt mycket mer en tjejer. Se bara på tunnelbanans graffitti. Vem skulle tro att det är en tjej som gjort det? Inte då,det är bara killar som sprayar graffitti på väggarna. Samma sak gäller Tv-spel. Det är bara killar som spelar. För att få tjejer på marknaden gör vi en rosa gameboy advance sp och lägger i paketet ett Barbiespel. Den kompletta underhållningen för tjejer. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Så du bara "råkar" se ut som en tjej och har fyllt i tjej på din Profil? >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 ehh.. ja, gör inte alla det? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Nja... Alla har inte mjölkbröst Du skriver som en tjej med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Förklara för mig, hur skriver en tjej? Mjölkbröst? Fyller man i det någonstans på sidan?? Vad är en tjej? Är hon inte en människa som alla andra? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Mjöklbröst är Såna där som man ammar med -.- En tjej är en som som du är men tror att den är en kille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Ett vanligt missförstånd. Jag är kille, som spelar tjej, som spelar kille. Klart som korvspad! Kan inte förstå varför folk misstar mig för tjej. Den?! Är det tjejer som tror dem är killar, eller är det tvärtom? Denna debatt om kvinnligt och manligt... Är det någon skillnad? Spelar det någon roll om jag kommer från mars och föddes ur ett ägg? Spelar det någon roll om man är kille eller tjej? Vi är alla männsikor... och nu börjar jag flumma ur totalt... Vad hander om man uppfostrar en tjej till kille och tvärtom? Skulle personerna bli det motsatta könet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Bevisa att du är en kille då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 ehh... ja du... ehh, ska bara ringa ett samtal.... Hmm... hur ska jag bevisa det? Om jag nu skulle heta grabbersskruvar och ha en fet man med ölmage som avatar, skulle du då missta mig för tjej? Bara för att jag har en tjej på avatarn och heter Claudia så får folk genast idéer.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Och skriver som en tjej, Beter sig som en tjej, Ljuger om att den är en kile m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg