Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag frågar igen: Om jag hette grabbersskruv och hade en man med fet ölmage som avatar, skulle någon tvivla på att jag är kille? Men om man gör som jag får man genast massor med frågetecken att surra i öronen på folk. Vad menar du med att jag skriver som en tjej? Hur skriver en tjej? Låtsas vara kille...suck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Precis som du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Argh! Det är större chans att mina föräldrar är potatisar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Nej dom är päron Men iaf så har du inga bevis på att du e kille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Vadå bevis? Bilder på mig som liten? Vad är det för bevis du behöver? Varför behöver jag bevisa någonting? Jag vet att jag är kille. Borde inte det räcka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Om det är så lätt så e jag tjej... Jag jag är en tjej yupp jag är så snygg... Nä nu måste jag gå och smika mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Kan inte 0013 bevisa att han är en kille då? ;) Löjlig diskussion tycker jag bara. Claudia: Klart att man tror att du är en tjej med ditt namn, din avatar, det står "Tjej" i din presentation. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jaja, men då ska väl jag gå och måla naglarna då... ett: tjejer säger aldrig att dem är snygga, snarare tvärom två: du stavade sminka fel tre: jag är inte tjej! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Ja jag försökte bevisa det fäör dig igår men du ba "Nej tack, Vi är inte gays" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag är ledsen, men jag tappade tråden... Vad snackar du om? Igår? Jag var inte inloggad igår... Tjejer har en stämpel i pannan som säger: Vi ska ha mindre lön för vi är kvinnor" varför annars skulle tjejer få mindre i lön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag snackade med # 21 sen kom du och ba börja räkna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 ??? Ledsen, har ingen aning om vad du snackar om... Igår? Ändå gången jag snackat med #21 var när han anklagade mig för att vara rasist (kommentera inte). Förstår tyvärr inte vad du menar. Vad räknade jag? Får? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg