The Moose Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Hej! Nån som har Crash Twinsanity.Jag köpte det och tyckte de va ganska kul.Ja höll på typ med en bana i en timme!När ja fick slut på lv trodde ja åtminstone att ja skulle få börja på senaste checkapoinetn.Men nää jag skulle få börja om HELA banan! :angry: Ska byta tillbaka det imorgon mot nåt annat. Vad tyckte ni som har det om det..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 vad e det för sorts spel?? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Crash Twinsanity är ju crash bandicoot.Cortex tar sig hjälpa av crash för att klara flera banor.Har bytat det nu...Men jag rekommenderar det förutom den usla sparnings förmågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Har spelat igenom det, de e la ok.. Men knappast det bästa crash spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Har du klarat det!? Coolt isåfall.Men störde du dej inte på att man bara kan spara närman börjar banan.De kunde bara jag aif,Vilken var den sista bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg