ael Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Hur fångar man latias&latios? Hur får man eon tiket? Hur får man Regiroock&Regice&Regiseel? Hur tar man bort alla stennar i vattnet? Hur får man jiglipaff? Hur kopierar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 För det första: Det finns 1000 trådar om det här redan, leta i dem... För det andra är detta fel forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 skriv det här på pokémon forumet :meddum: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 mer raportera det då istelle för att klagaså kan nån moderator flytta det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 skriv det här på pokémon forumet :meddum: :meddum: Det ska han helst inte göra, det finns redan miljoner såna här trådar... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Sluta upp med spammandet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Hur fångar man latias&latios? Hur får man eon tiket? Hur får man Regiroock&Regice&Regiseel? Hur tar man bort alla stennar i vattnet? Hur får man jiglipaff? Hur kopierar man? Latias och Latios finns överallt på kartan efter du ha klarat pkm ligan!Om du ha Ruby kan du hitta Latios om du ha Sapphire hittar du Latias Eon ticket få du bara om du ha AR eller GS Hur man fångar Regisarna ha jag skrivit i Ruby/Sapphire i Gameboy Advance((Om du kommer te startsidan så tittar du på höger så se du Gameboy Advance så klickar du där och sen Tips)) Jag fattar inte va du menar me stenarna i vattnet jiglipaff?Menar du Jigglypuff eller?D hittar man om du åker te Rustboo City och sen åk uppåt och sen surfar uppåt och åk ända tes du kommer te en gräs plan och där man kan hitta Jigglypuff, Swellow, Tailow och Swablue! Man kan inte kopiera pkm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
przemek Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Man kan väll inte ta bort stenar?!?! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Nu tro jag att jag fattar va ael menar!Dom där stenarna e gränsen te hur långt man kommer så man kan tyvärr inte få bort dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basketjim Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (Ratiasu @ 16/10-2004 10:44:34) Hur fångar man latias&latios? Hur får man eon tiket? Hur får man Regiroock&Regice&Regiseel? Hur tar man bort alla stennar i vattnet? Hur får man jiglipaff? Hur kopierar man? Latias och Latios finns överallt på kartan efter du ha klarat pkm ligan!Om du ha Ruby kan du hitta Latios om du ha Sapphire hittar du Latias Eon ticket få du bara om du ha AR eller GS Hur man fångar Regisarna ha jag skrivit i Ruby/Sapphire i Gameboy Advance((Om du kommer te startsidan så tittar du på höger så se du Gameboy Advance så klickar du där och sen Tips)) Jag fattar inte va du menar me stenarna i vattnet jiglipaff?Menar du Jigglypuff eller?D hittar man om du åker te Rustboo City och sen åk uppåt och sen surfar uppåt och åk ända tes du kommer te en gräs plan och där man kan hitta Jigglypuff, Swellow, Tailow och Swablue! Man kan inte kopiera pkm! var lämnar man brevet till steve kan inte hitta han i dewford town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraft Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 i dewford town sen går du till granite cave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg