Hoppa till innehåll

6:frågor

ael

Rekommendera inlägg

Hur fångar man latias&latios?

Hur får man eon tiket?

Hur får man Regiroock&Regice&Regiseel?

Hur tar man bort alla stennar i vattnet?

Hur får man jiglipaff?

Hur kopierar man?

Latias och Latios finns överallt på kartan efter du ha klarat pkm ligan!Om du ha Ruby kan du hitta Latios om du ha Sapphire hittar du Latias

Eon ticket få du bara om du ha AR eller GS

Hur man fångar Regisarna ha jag skrivit i Ruby/Sapphire i Gameboy Advance((Om du kommer te startsidan så tittar du på höger så se du Gameboy Advance så klickar du där och sen Tips))

Jag fattar inte va du menar me stenarna i vattnet

jiglipaff?Menar du Jigglypuff eller?D hittar man om du åker te Rustboo City och sen åk uppåt och sen surfar uppåt och åk ända tes du kommer te en gräs plan och där man kan hitta Jigglypuff, Swellow, Tailow och Swablue!

Man kan inte kopiera pkm!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ratiasu @ 16/10-2004 10:44:34)

Hur fångar man latias&latios?

Hur får man eon tiket?

Hur får man Regiroock&Regice&Regiseel?

Hur tar man bort alla stennar i vattnet?

Hur får man jiglipaff?

Hur kopierar man?

Latias och Latios finns överallt på kartan efter du ha klarat pkm ligan!Om du ha Ruby kan du hitta Latios om du ha Sapphire hittar du Latias

Eon ticket få du bara om du ha AR eller GS

Hur man fångar Regisarna ha jag skrivit i Ruby/Sapphire i Gameboy Advance((Om du kommer te startsidan så tittar du på höger så se du Gameboy Advance så klickar du där och sen Tips))

Jag fattar inte va du menar me stenarna i vattnet

jiglipaff?Menar du Jigglypuff eller?D hittar man om du åker te Rustboo City och sen åk uppåt och sen surfar uppåt och åk ända tes du kommer te en gräs plan och där man kan hitta Jigglypuff, Swellow, Tailow och Swablue!

Man kan inte kopiera pkm!

var lämnar man brevet till steve kan inte hitta han i dewford town
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...