kimp@n Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 hur gör man så man kan komma till den staden där alla lyxvillor är och hur får man det huset med den gula bilen utanför det stora huset???? Citera
kimp@n Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 hur gör man så man kan komma till den staden där alla lyxvillor är och hur får man det huset med den gula bilen utanför det stora huset???? och så undrar jag hur man gör en egen radiokanal ?? behöver hjälp fort snälla ni som kan skriv det som ni kan så gör ni mig en stor tjänst. Citera
Ozoon Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 för att göra radiokanalen lägger du bara in låtarna du vill ska spelas upp i MP3 mappen som finns i vicecity mappen, sen är det bara att byta radiokanal till "MP3 Player". huset fattar jag inte vilket du menar. Citera
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Kommer du inte in där eller? är det grindar ivägen? isåfall så ska du göra uppdragen! Citera
kimp@n Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 för att göra radiokanalen lägger du bara in låtarna du vill ska spelas upp i MP3 mappen som finns i vicecity mappen, sen är det bara att byta radiokanal till "MP3 Player". huset fattar jag inte vilket du menar. var e den filen det finns ingen Citera
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Det är en mapp, leta lite..tro mej, den finns där. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 menar du Starfish island? Citera
kimp@n Skrivet 16 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 den rika ön och ja jag har låst upp grinden och gjort Diaz uppdrag men kan inte komma in i huset. vad heter filen som man ska lägga in låtar?? Citera
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Det är en mapp!! fatta! Det är en mapp som heter Mp3 eller liknande, den är helt tom. där ska du lägga in musik från din dator! Citera
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 den rika ön och ja jag har låst upp grinden och gjort Diaz uppdrag men kan inte komma in i huset. vad heter filen som man ska lägga in låtar?? du kan bara gå in huset när du har gjort uppdraget "rub out" när man ska döda diaz. och efter det e huset ditt! Citera
konutboy Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 är ni dumma man dehöver inte det. jag har ochså spelat det tar tid man ska göra många uppdrag till han i pupen ringer. dör har du svaret. Citera
Offline Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Skrivet 16 Oktober 2004 Det är du som är dum. Rub Out är sista uppdraget <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.