egget91 Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 MEN HALLå! Vad heter saken man ska köpa. Det ända jag har köpt är tvspel,tidningar och mat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag har hittat kläder också :P men jag vet inte vad den saken heter... nån som vet?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 nu funkar det för mig utan att ha köpt nån sak ! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akire Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 hur fick du tillbaka gubben?? När jag tar bort den försvinner den helt... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 klickade super-mycket först sen lite lungnare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 30 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Kan du förklara vart du klickade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akire Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Hela min ruta för gubben försvinner, där man annars ser ansiktet, så jag kan inte klicka på rutan för att få tillbaka den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 konstigt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Samma här! Men skit samma! Nu har jag en trainer som gör att gubbarna alltid är på bra humör. Mätarna kan inte sänkas. Man kan sitta och läsa om t.e xmatlagning ända tills man har fullt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 :o har du laddat ner nåt program elelr? förklara!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fröken Anonym Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jamen när man deletar dom så försvinner dom ju, för att komma tillbaka när man går ut ur spelet och börjar i huset igen? Flummigt, hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Trainern fins på fuska.se. Gå in på fusk till the sims 2 och ladda ner trainern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg