Hoppa till innehåll

Game Shark & Action Replay?


Daredevil

Rekommendera inlägg

min ar gjorde så jag har alla sorters bollar i ett Key item format... :) och jag har oändligt med TM:s det står ?72 på antalet... lol! men nån som vet koderna till typ oändligt med rare candys och big mushrooms? jag måste bara koppla upp min AR hemma... och jag får inte mina apperamce fusk att funka (vilka pokémon man ska möta)... plxx jag behöver hjälp!

Redigerat av Emerald
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Varför använda en kod till Jirachi när man kan få den på Pokémon Channel + Anti-Berry Glitch?

 

Skulle ej jag tro!Det är enklare att f¨å den på Pokemon Channel,det är svårt att hitta AR & GS har jag hört,och det är enklare att hitta Pokemon Channel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

neuj det har du fått om bakfoten... asså man kan använda AR/GS till att fixxa pokémon från FR om man har LG om man inte känner nån med FR.. och man kan göra en massa skoj med det också...

men en sak som e tråkit med det är att dom slarvar i systemet så koderna inte blir rätt och man får skriva in en del eller hela koden själv.... de tycker ja e dålit av dom som äger hela skiten..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

neuj det har du fått om bakfoten... asså man kan använda AR/GS till att fixxa pokémon  från FR om man har LG om man inte känner nån med FR.. och man kan göra en massa skoj med det också...

men en sak som e tråkit med det är att dom slarvar i systemet så koderna inte blir rätt och man får skriva in en del eller hela koden själv.... de tycker ja e dålit av dom som äger hela skiten..

 

Det är visst rätt,AR är en fuskmaskin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men ja mena att han fått de om bakfoten för att han sa att de va för lata spelare.. ja e ente en lat spelare... ja kör workout när ja spelar ju *skratt*.. men man e ente lat om man fuskar för å få sånt man ente kan få annars :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men ja mena att han fått de om bakfoten för att han sa att de va för lata spelare.. ja e ente en lat spelare... ja kör workout när ja spelar ju *skratt*.. men man e ente lat om man fuskar för å få sånt man ente kan få annars :)

 

MAN ÄR LAT OM man klarar spelet med virusmaskinen AR

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den e bara virusmaskin om man inte kan hantera den... och ja om man använder den för å skaffa skitstarka pokémon och mata dom me rarecandys så dom bler lvl100 och klara elite 4 me dom.. DÅ e man lat men ja gjorde inte så!!!!! så ja e ente lat!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Fast man e ju inte lat fast om man gör på det sättet,om man motionerar förstås och motionerar sin gubbe,då är man inte lat ju :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...