Gäst Fatosh Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Det går inte och få Mew mewtwo och en massa legendariska pokemon utan GR/AR då får man väl göra nåt. Och alla som köper AR gå inte och klaga på butiken om ert spel blev förstört därför det är inte deras fel att ni inte vet hur man använder AR. GR kan man få i tvspelsbörsen men inte en affär som game traditon ebgames osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Varför använda en kod till Jirachi när man kan få den på Pokémon Channel + Anti-Berry Glitch? Den finns inte alls ju!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 VAD KOSTAR AR? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 (redigerat) det sa ju nikki sixx:angry: Redigerat 6 Augusti 2005 av renv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 vad är Game shark & Action replay? Det är inte en fuskmaskin för lata spelare <_< Man måste ju ibland skriva in aslånga koder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 som jag redan sagt, man är lat om man klarar spelet med AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Nej, du kan väl inte veta det. Du har ju inte ens testat AR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 har haft AR den. tyckte inte den var så kul så jag sålde den. 300 spänn för en maskin som förstör spelupplevelsen..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Jag använder inte min så mycket nu längre. Jag har inte använt någongång på mitt Emerald som jag fick i Måndags, ändå har jag redan Swampert lv 68, Altaria lv 54 och Claydol lv 39. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Du tränar bra dark Elite :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Det är bättre att kämpa om att kunna träna upp pokemon i pokeligan eller något annat bra ställe att trna på ,en att man försöker skriva rader som är 40 rader långa!men jag säger inte här att någon är lat!Men det kan vara slappt! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg