Gäst PoisoN Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Hur gör man en banner? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Använd dig av Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Precis.. sök på google innan du frågar i forumet. Du kan också använda dig av paint=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Precis.. sök på google innan du frågar i forumet. Du kan också använda dig av paint=) Paint ! Verkligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 japp.. men det blir ingen snygg grafik direkt=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det finns en massa program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 mm du kan nog ladda ner lite freebies @ www.download.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jag har laddat ner photoshop men jag förstår inte ett S*KIT :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Du får kanske ta och köpa dig photoshop! =) =) =) =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jag har laddat ner photoshop men jag förstår inte ett S*KIT :huh: Det tar ett tag att lära sig Photoshop och i början är det lite segt. Men sen när man börjar bli bra är det riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 www.good-tutorials.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jag tycker också det e svårt mitt e på engelska e allas det ?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.