bubbelpaj Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jag har skrivit in fusket så att alla slåss fast jag vill ha bort det men det går inte, jag har provat att skriva det igen men det händer inget vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Varför har du gjort 2 topics om detta? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 gjorde dt själv med både vc och gta 3, men dt går inte att ta bort. man får börja om eller klara spelet så dåligt e dt inte ;) http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/alien/smile.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
konutboy Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 eller spara sen stenga av spelet sen seta på spelet i gän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbelpaj Skrivet 17 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 ok, jag e ny men tack en då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 eller spara sen stenga av spelet sen seta på spelet i gän dt går ju inte för att om man sparar spelet så e allt över!då sparar man ju att alla slåss! <_< :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Munken91 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Shark har rätt! Om man har sparat med det fusket så kan man inte få bort det! Inte från den Saven iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Det bästa ni kan göra är ju att inte fuska. Ett tips är att ha olika "sparningar"; En som du inte fuskar på En som du kan fuska på hur mycket du vill På så sätt slipper du att bekymra dej över att man inte kan ta bort fusket igen. + så säger dom när du sparar spelet att ett fusk har skrivigt in och att det kan få konsekvenser senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Det bästa ni kan göra är ju att inte fuska. Ett tips är att ha olika "sparningar"; En som du inte fuskar på En som du kan fuska på hur mycket du vill På så sätt slipper du att bekymra dej över att man inte kan ta bort fusket igen. + så säger dom när du sparar spelet att ett fusk har skrivigt in och att det kan få konsekvenser senare i spelet. Hmmm den kanske metoden man kanske skulle börja använda :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 :meddum: okej..gör det..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Det bästa ni kan göra är ju att inte fuska. Ett tips är att ha olika "sparningar"; En som du inte fuskar på En som du kan fuska på hur mycket du vill På så sätt slipper du att bekymra dej över att man inte kan ta bort fusket igen. + så säger dom när du sparar spelet att ett fusk har skrivigt in och att det kan få konsekvenser senare i spelet. dt e en bra metod,men då tar ju jätte mycke plats på minneskortet! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.