Baby bowser Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Vad kan man göra med winzip? :huh: Och vart kan man köpa det? :blink: Eller går det att få winzip grattis? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 grattis? du menar säkert gratis det vet jag inte men men kan packa ihop filer med det och packa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 winzip är gratis har jag för mig. sen kan du som sagt packa ihop filer och mappar och på så vis göra dom mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby bowser Skrivet 17 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 hur får man det gratis då? Snälla svara :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 hur får man det gratis då? Snälla svara :unsure: Win Zip är gratis o prova sen när prövotiden har gått ut börjar den o tjat att men ska registrera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Winzip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 tycker att winrar är bättreän winzip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 tycker att winrar är bättreän winzip visserligen, men nu funkar båda två bra och det var winzip han frågade efter. båda två finns för övrigt på download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.