Escain Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 ja har itte ssb längre, så ja kan nog itte göra de nu. säj de iställe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 men om nån är under en och man gör en Spike attack då Flyger den med Över ljusets hastighet ner från banan... bara om den har över 60% i skada.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 menar du den där attacken som låter ''fujiiiii'' me luigi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 man kan inte med link, Mario och luigi.. Med Mario och Luigi kan man visst dunka ner. Link kanske också går, men jag tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 hur gör man med Luigi och Mario då..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ungefär som med samus, ner A tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 nej..det går iinte...har provat.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jaha, hur gör man då då?? jag brukar spela med dom har inte tänkt på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Jag fattar inte vad ni pratar om, vadå dunka ner? De flesta gubbar kan göra en neråt attack om man är i luften och trycker Ner + A... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men inte Mario o Luigi säger 0014, men jag har inte testat SSB på lääänge så jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men inte Mario o Luigi säger 0014, men jag har inte testat SSB på lääänge så jag vet inte Joy: du har väl var tex Kirby nån gång, elelr hur... om du kan hans attacker så kan han en svärd attack (upp + B)....om man står på Kirbys bana vid en kant och väntar på att motståndaren ska komma tillbaka (Du har slängt ut han redan och han är på väg åt kanten där du står)...när han kommer tillräckligt nära I LUFTEN så kör du upp + B så svärdet träffar honom...då kommer han att DUNKAS ner och förloa ett liv... På ssb kallas en sån attack "Spike attack".. (han måste nästan ha över 60 % i skada) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 hmm.. har jag inte testat, jag använder nästan bara A, vad händer om han har tex 59 % dör hahn inte då eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg