admin Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Ja då var avatar rensningen genomförd, nu skall alla kunna ladda upp sina avatars utan problem =) Anledningen till att vi rensade var att många inte kunde ladda upp avatars innan. Detta berodde på en serverflytt för 1 månad sen. Mer info fanns i mailet som skickades i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jaha, därför försvann bland annat min avatar nu plötsligt, jag tänkte "vad är det nu för problem?". Ska kolla mailen nu, har inte sett det där mailet! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 men ja har itte fått nått mejl...å ja har kollat, ja har fyllt i rätt address och ja kollar min mejl dagligen! vart tog den vägen? ja har alltid haft samma mejl-address å den har funkat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag har inte heller fått något mail! :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Ja, vilken tur. Jag tyckte det var väldigt konstigt. Men problemet var väl att ta en avatar från en webbsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Vissa har haft att ladda upp från sin egen dator med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Alltså admin.. Jag kan nästan inte se någons avatar. Bara dom som har nya. Har det också med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag har inte heller fått nått mail... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag har fått ett mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 nu går jag utanför ämnet men jag måste fråga varför det inte går och pm:a dig admin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag fick inget mail men det är sant admin varför har du gjort så att man inte kan skicka till dig det är många som vill ställa frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 till alex_rain och KAKAROTT: han kanske inte orkar svara på ca 7540 frågor varge dag...eller jag vet inte men något gör att han inte vill få något pm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.