Taranee Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag undrar om det finns någon som skulle kunna förklara för mig lite bättre hur man på super smash bros gör så att man får möta dom olika bossarna och vart man ska knappa in LLRZRZL... fatta inte vad dom medade när jag läste det... KRAM /Therese :new_kodomagnam: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det finns bara en boss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Det funkar antagligen inte, eller kanske på icke-PAL-versionen. Iaf, på dom som är köpta i sverige är det bara att möta Master Hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ja, svaret är att det INTE går... jag har aldrig sett en bild med det och ingen har sagt att det funkar heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 man kan bara möta fler bossar på SSBM till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taranee Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Tack ska ni ha då vet jag... satt ju och försökte till jag blev helt galen... vet ni vart man kan köpa 64:a spel nu mera??? Kram :1_gryfire: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Tack ska ni ha då vet jag... satt ju och försökte till jag blev helt galen... vet ni vart man kan köpa 64:a spel nu mera??? Kram :1_gryfire: Ja, man kan köpa begagnade spel på en affär som heter GAME. Alltså till N64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 det räcker med en tråd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg