Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Man kör Lastbilar tror jag. Men jag vet inte vad spelet handlar om! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Köra lastbil ? haha. det var det billigaste..;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Köra lastbil ? haha. det var det billigaste..;) Vadå billgaste? Lastbilar är dyra :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Det var inte så jag tänkte...Man kan väl inte göra ett spel om lastbilar ffs.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jag fattar inte vad man ska göra på det spelet ska man Reca Med andra Lastbilar. Ska man levirera saker på en viss tid. Ska man styla sin Lastbil så mycket som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Om det är race så kan jag säga utan att ha spelat det att det är värdelöst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Här är en bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg