Hoppa till innehåll

Metroid Echoes

mr_onkel

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

först lite info sen drar jag handlingen:

Category: First Person

Players: up to 4 players

Release Date: Nov 15, 2004

Publisher: Nintendo

Developer: Retro Studios / Nintendo

handling: ett specialteam skickas ut till ren skum planet för att rädda den de misslyckas och samus sätts in för att fixa iordning saken. jag var viasst inte så bra på det länkar till en spelsida istället (på engelska)

http://www.nintendo.com/gamemini?gameid=m-Game-0000-1699&

Jag kan koplementera handlingen där din version inehöll lite luckor.

En federations grupp jagar en styrka med space pirates.Olyckligt måste de landa på planeten Ather..det skulle de alldrig ha gjort..

SENARE..Samus skikas ut till Ather med uppgiften att hitta federations styrkan..

Samus kommer att hita dem.. men...

senare blir uppdraget så farligt att unversium hänger på Samus!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Samus aran

Jaha är det någon som har ett tips på dendär super soldat mini bossen i fason mines jag måste ju hinna klara ut första spelet inann andra kommer :D

Vet inte viken fiende du menar men...

(Tips... rör dig hela tiden. stå aldrig still)

power tropper: bomba me super missil

wave tropper: bomba me charged wave beam

Ice tropper: bomba me ice charge missil

Plasme tropper: bomba me charged plasma beam

elit pirat: bomba me super missiler och andra skot. funkar inte när han har sin sköld...

det är ungefär alla fienderna där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

Jag kan skriva litte mer.

Planeten Ather är i 2 halvor "dark side" o "light side" som man bara kan komma igenom igenom en portal kallad ECHO (varav rubrik namnet). När planeten blev "halvad" uppstod en ondska som kallas ING (fiende). Man kan ha 2 nya beams, light beam stark mot fiender på dark side och dark beam som e stark mot fiender på light side. sen finns det ett folk som heter typ Lumonither typ. Dom fick ett meddelande från nån forsknings grupp som behöver hjälp. Så dom kaller på

Samus aran (yeah yeah yeah) som ska rädda forsknings gruppen och hela universum fråmn ING. När Ing får tredda på att samus ska stoppa honom/hene/den/det så hotar hon me att förstöra hela universum...

Så, jag vill inte avslöja för mycket...

Redigerat av Samus aran
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...