Gäst Samus aran Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 ska få det i om en vecka. min morbror i usa skickar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jaha är det någon som har ett tips på dendär super soldat mini bossen i fason mines jag måste ju hinna klara ut första spelet inann andra kommer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 först lite info sen drar jag handlingen: Category: First Person Players: up to 4 players Release Date: Nov 15, 2004 Publisher: Nintendo Developer: Retro Studios / Nintendo handling: ett specialteam skickas ut till ren skum planet för att rädda den de misslyckas och samus sätts in för att fixa iordning saken. jag var viasst inte så bra på det länkar till en spelsida istället (på engelska) http://www.nintendo.com/gamemini?gameid=m-Game-0000-1699& Jag kan koplementera handlingen där din version inehöll lite luckor.En federations grupp jagar en styrka med space pirates.Olyckligt måste de landa på planeten Ather..det skulle de alldrig ha gjort.. SENARE..Samus skikas ut till Ather med uppgiften att hitta federations styrkan.. Samus kommer att hita dem.. men... senare blir uppdraget så farligt att unversium hänger på Samus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jaha är det någon som har ett tips på dendär super soldat mini bossen i fason mines jag måste ju hinna klara ut första spelet inann andra kommer :D Vet inte viken fiende du menar men... (Tips... rör dig hela tiden. stå aldrig still) power tropper: bomba me super missil wave tropper: bomba me charged wave beam Ice tropper: bomba me ice charge missil Plasme tropper: bomba me charged plasma beam elit pirat: bomba me super missiler och andra skot. funkar inte när han har sin sköld... det är ungefär alla fienderna där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) Jag kan skriva litte mer. Planeten Ather är i 2 halvor "dark side" o "light side" som man bara kan komma igenom igenom en portal kallad ECHO (varav rubrik namnet). När planeten blev "halvad" uppstod en ondska som kallas ING (fiende). Man kan ha 2 nya beams, light beam stark mot fiender på dark side och dark beam som e stark mot fiender på light side. sen finns det ett folk som heter typ Lumonither typ. Dom fick ett meddelande från nån forsknings grupp som behöver hjälp. Så dom kaller på Samus aran (yeah yeah yeah) som ska rädda forsknings gruppen och hela universum fråmn ING. När Ing får tredda på att samus ska stoppa honom/hene/den/det så hotar hon me att förstöra hela universum... Så, jag vill inte avslöja för mycket... Redigerat 3 November 2004 av Samus aran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 enligt GR är det ett fiasko...kolla längst ner på bilden.. http://www.gamereactor.se/bilder/?newsid=2830&id=18407 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Det är ju inte MP2 dem menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 de e ju GTA. jemfört me andra spel sidor så rekommenderar dom de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (redigerat) LÄNGTA! Dark beam, Light beam, Dark suit, Light Suit, Screw attack! Allt är perfekt! Svårare, mer pussel osv. SKITKUL! :D EDIT: Zteelman: Det behöver ju inte ha ngt med MP 2 att göra.. Det kan ju vara ett annat fiasko. Redigerat 10 November 2004 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 mmm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 alltså Metroid Prime 2 kommer ju bli det bästa spelet någonsin ju... samus har du scanat allt som går o scanna i 1an, det har jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Mp2:Echoes kommer ligga mer åt skräk genern än metroid prime.Varje tomt skal,död fiende är din motståndare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg