Triforceh Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Sen när var man tvungen att be om någons åsikt innan personen får skriva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 ja, jag är bra med Roy i jämförelse med de andra gubbarna men jag är inte bra med Roy om man jämför med andra människor... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Sen när var man tvungen att be om någons åsikt innan personen får skriva? Men eftersom han aldrig sa " Jag vill veta om detta är bra/dåligt!" så tror jag inte det.Och eftersom vad jag har fattat så är capone ändå rätt så insatt i ssbm så att han vet ungefär vad som är bra och dåkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Jag får skriva min åsik även fast han inte har bett om den. Nu vet du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Jag får skriva min åsik även fast han inte har bett om den. Nu vet du det. Jag vet det .men varför skulle du säga att det var dåligt från början när ändå ingen bryr sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Nej det visste du inte alls, isf hade du inte skrivit som du skrev. Folk bryr sig, ifall du inte gör det, skriv inte här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Aja, mitt rekord är inte ens 500... Jag är en ren sopa på HRC.... Så mobba ut mig istället.... 475 med Ice Climbers... tsss,,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 hur kom du så långt med han? kommer knappt 300... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Capone: Cooperative tipper eller No-ping hit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 ok... ska försöka :P vad har ni totalt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Har totalt lite över 9300 m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jag har cirka 10 000 m och det är jag väldigt nöjd med :P undrar vad eliterna har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg