Gäst Zero_Tolerance Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Hej jag undrar hur man installerar windows, min dator krashade alldeles nyss och det går inte att komma in i den, det står bara att vissa filer fattas och att den inte kan köras vidare. Vad skall jag göra (förutom att ta den till en dator affär). finns det program som gör att man kan installera windows, så var och hur får man tag i det? PS. Om ni undrar varför jag är inne så sitter jag i en bibliotek. Citera
Gäst data-typen Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 tja du kan ju googla... Citera
Offline Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Det enda du kan göra är att ta den till affären du köpted den av. om du hade gjort den själv så är det bara att installera om Windows från CD-skivan.. Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Det enda du kan göra är att ta den till affären du köpted den av. om du hade gjort den själv så är det bara att installera om Windows från CD-skivan.. kan man inte köpa en sån skiva då? Citera
DanniQ Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Svårt med program, när man inte kan lägga in dom, eller går det? Gå till dator affären, det är bäst ja. Citera
Gäst henke37 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Om du inte fick med någon skiva från butiken så är du körd, om man utsluter att låta butiken åtgärda felet. (Och utesluter brott mot §1.3) Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Om du inte fick med någon skiva från butiken så är du körd, om man utsluter att låta butiken åtgärda felet. (Och utesluter brott mot §1.3) vad kostar det? Citera
Gäst henke37 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Skrivet 19 Oktober 2004 Hos butiken eller en windows cd? Cd skivan kanske du kan få från microsoft för en liten avgift. Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 hurmycket blir det i affären? Citera
Gäst PoisoN Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 i onoff kostar home edition 1 196:- och proffesional 2 896:- Citera
Gäst henke37 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 Det är en cd och en licens. Licensen kan man få billigare om man köper den till själva hårdvaran(en oem licens), men då ingår inte alltid windows cdn. Notera att det är skilnad på cd och licens. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.