_SwE Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Tjena.. När ja laddar ner Steam så när jag har accepterat villkoren å så så kommer det sen en ruta de står såhär på "Steam-Updating- 0% complete" "Cannot contact the steam network, Please try later" VA kan det vara ? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 vet inte det har inte hänt så på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 när det blir så upgraderar den bara steam men det står aldrig Please contact steam eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 ok Vad är värt att Säga ok :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_SwE Skrivet 19 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jooo men de börjar inte ladda :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 stog inte för mig men om du nyss ladda ner det kanske det funkar att bara installera om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 ska funka. gör som det står: "Cannot contact the steam network, Please try later, dvs. försök senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.