nebbig Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Men om man ska ha en spel tidning så är det Sp ,Club nintendo suger! Måste ni spamma ner tråden med att CN suger och allt sånt där... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 va 130 spänn för en dum lågklass blaska och ett dumt medlemsskap i världens bästa konsolls klubb 50 spänn högst för min del man får 10% rabatt på ngc spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (nebbig @ 19/10-2004 19:20:14) Men om man ska ha en spel tidning så är det Sp ,Club nintendo suger! Måste ni spamma ner tråden med att CN suger och allt sånt där... <_< aa vad vore en tråd utnan spammare???Jag tycker att CN suger!"!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Men visste du att tråden inte handlade om att säga "club nintendo suger!" utan att "har ni fått oktober numret av club nintendo?". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 presis! hemsidan www.nintendo.se kommer i mitten av oktober nu är det den 20:ende cn äger slutahålla på jag anmäler ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Det ska alltid komma någon liten wannabee och anmäla! Får man 10% på alla ngc spel i vilken affär som helst?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Det ska alltid komma någon liten wannabee och anmäla! Får man 10% på alla ngc spel i vilken affär som helst?? Ähöm.."wannabee"..väldigt kul <_< ...jag sa bara sanningen.. ..nintendo-butiken är dyr men när man är medlem så kostar det precis som vanligt.Letar du däremot något-billigt spel ska du söka HÄR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 På fuska.se? >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 han hade någ en länk men den funkade ej tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (Urbans filt @ 20/10-2004 18:25:47) Det ska alltid komma någon liten wannabee och anmäla! Får man 10% på alla ngc spel i vilken affär som helst?? Ähöm.."wannabee".. väldigt kul <_< ...jag sa bara sanningen.. ..nintendo-butiken är dyr men när man är medlem så kostar det precis som vanligt.Letar du däremot något-billigt spel ska du söka HÄR! Vart ska jag söka sa du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 fortfarnade inte fått den har ni?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AljosjA o Emil Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 jag har den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg