Zingan Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 coolt och e det bra grafik ser inte så bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 menar du road rash ozoon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Precis det jag menar Mega! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 det spelat har jag spelat! i min stuga har vi sega mega drive de e as skojj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 tror det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 golden äxe är asbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 tyvär :( kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 golden axe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 golden axe liten bild! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 street spelet var väl det då man åkte motorcykel och kunde slå ner andra. och om man ramlade av så kunde man springa, var det inte så? road rash tänkte du på! men asså...dom spelen är grymmt sköna asså....musiken i golden axe är mäktig..var man med på den tiden måste man minnas det...var pland dom populärste arkad spelen också i slutet av 80 talt (golden axe) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 jag har massa segaspel på datorn t ex toejam streets of rage gold axe robocop tmnt mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg