nooobie Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 det har jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Tyvärr har jag inte bokat Halo 2 alls :( Ont om pengar just nu "snyft" Men Collectors boxen är såklart prisvärd ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 njaa... jag trr det e värt det... men det kommer jju ba med en massa onödiga saker och hundra kronor e ju faktiskt mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det är väll rätt självfallet för en ”fanboy” att han skall ha metallboxen. Hursomhälst så har jag förhandsbokat det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Välkommen till min värld. ;) Tänk om spelet inte hade varit med i Collectors Edition. Redigerat 1 November 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg