SuS1321 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 då är det nått fel med uppkoplingen till det lr så är det inte installerat för multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Kanske beror på detta: Du delar din CD-Key med någon annan. Du har inte installerat spelet för Multiplayer. Spelet är brännt. Kontakta Blizzard för mer information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag har full installation jag delar inte min cd-key med någon annan spelet e inte hembränt jag köpte det från webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 byt till baka det då och säg att det inte funkade annars kan du testa med att kolla på diablos hemsida där kanske det står länken http://www.forumplasma.com/diablo2/ sen trycker du på register längst upp på sidsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 din brandvägg kan ha fårtt lite damp,.. om du har en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.