salvaje Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Hur ska jag göra för att lägga in mp3 filer till min xbox (evo x) från min mac? Går det? Gärna en utförlig beskrivning steg för steg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag vet inte hur du ska göra det förutom att bränna ner låtarna på skiva och sen stoppa in skivan i xboxet och kopiera låtarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jag vet inte hur du ska göra det förutom att bränna ner låtarna på skiva och sen stoppa in skivan i xboxet och kopiera låtarna Ja det sättet är det ända jag är säker på.Men en till som jag tror det borde funka, Men isåfall så måste du köpa en kabel som går från Xboxet till Mac én, från xboxter till usbn, det finns en sån sladd nu ju. Läste det någonstanns iaf, är inte säker eftersom jag aldrig sett en sån förut :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (redigerat) Går det verkligen att spela mp3 på Xbox? även om den är chippad? Hade en skiva med mp3 låtar men det funkade ej. Jag hade igång Media Center och kollade om DVD läsaren hade hittat några filer men det hade den inte... :unsure: Redigerat 21 Oktober 2004 av X-Player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Du kan bränna MP3 låtar som en musikskiva på en CD-RW i datorn och sen lägga in musiken i boxen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Så det funkar inte med CD-R då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Nope. CD-RW ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Ok, då vet jag det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg