citrusfrukt Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 <3 ska nog börja besöka lite mer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Chatten får alltid en tyst nivå när jag kommer in, så jag går ut lika fort som jag kommer in.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag kan inte komma in så fort jag prövar så laggar det sig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag kommer inte ens in i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 GodNatt på er pojkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Ska gå in i chatten senare B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Chatten är ju bättre än forumet ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 mm ladda ner vIRC nu som har problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag är där mer och mer nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag kommer inte ens in i chatten Har du Java? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Vafan, in lite på chatten va? Helt dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Vafan, in lite på chatten va? Helt döttHåller MED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.