Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Är inloggad nu... Hälsa gärna på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Fan, trodde inte den här chatten låg uppe fortfarande... Inte jag heller :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Kommer inte in i chatten, laddar i evigheter, sen error. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Kommer inte in i chatten, laddar i evigheter, sen error.Du är ju inne i chatten nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag kommer in, men inga nick funkar. Blir att tanka ner vIRC eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Kommer inte in i chatten, laddar i evigheter, sen error.Du är ju inne i chatten nu. Ja via mirc, inte med JAVA programmet på fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Chatstaten funkar inte för mig :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
welsxxx Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 ge mig gärna en 728:e varning /care tac(os)k för tiden här och alla töntiga regler ni har hä hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Lycka till med att hitta ett annat forum där då får skriva vad fan du vill :) (Inte för att jag vet vad du gjort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Vad skojigt med en chatt. Man får väl ta sig en liten titt in dit. Synd att det inte var Quaknet då jag är där nästan dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 #fuska.se ligger @ QuakeNet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 visste inte ens att det fanns en chatt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.