^_^ Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (redigerat) 1 . är det värt att köpa 2 . kan man spela och få Levels som i Final fanatsy o lära sig Skills elle rvad man ska säga 3 . kan man spela Multiplayer (2Players)? 4 . kan man spela Co-op ? när amn teamar ihopp ? Tacksam för svar // ^_^ Jag snackar om "Soul Calibur 2" PS2 Redigerat 20 Oktober 2004 av ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Ingen aning. Men om det är så köper jag det mer än gärna! Finns så få PS2 spel med multiplayer möjligheter. Som är roliga alltså. Men jag trodde soul calibur bara var ett beat 'em up? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 :visslar: vad vet ja :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Man kan köra multiplayer ja . Man kan inte lära sig nya skills, men det finns redan massor av attacker till varje person . Däremot kan man köpa nya och bättre vapen till gubbarna . Varje gubbe har sin egen vapen sort, och alla har olika . Så det är väldigt roligt . Jag har klarat ut det, och jag har kommit fram till att det är otroligt underhållande ;) Värt att köpa ? Javisst ! Co-op vet jag itne vad du menar med, eller så är det jag som inte vet vad det är . Men det är allt jag kan svara på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 har hört talas om spelet, är det roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Man kan köra multiplayer ja . Man kan inte lära sig nya skills, men det finns redan massor av attacker till varje person . Däremot kan man köpa nya och bättre vapen till gubbarna . Varje gubbe har sin egen vapen sort, och alla har olika . Så det är väldigt roligt . Jag har klarat ut det, och jag har kommit fram till att det är otroligt underhållande ;) Värt att köpa ? Javisst ! Co-op vet jag itne vad du menar med, eller så är det jag som inte vet vad det är . Men det är allt jag kan svara på :) Co-op . Cooperative , När man går typ jag o en kompis i team o få levlar :) :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 så det var de du mena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Kan man kö d :P? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Det är skitkul, och man kan gå upp i levlar och man kan köra multiplayer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 vilka multiplayer mods? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Mot varandra och sen vet jag inte om det finns med varandra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 det finns team men man kan inte co.op Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg