Hoppa till innehåll

Soul Calibur Lr Hur D Stavas

^_^

Rekommendera inlägg

1 . är det värt att köpa

2 . kan man spela och få Levels som i Final fanatsy o lära sig Skills elle rvad man ska säga

3 . kan man spela Multiplayer (2Players)?

4 . kan man spela Co-op ? när amn teamar ihopp ?

Tacksam för svar // ^_^

Jag snackar om "Soul Calibur 2" PS2

Redigerat av ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan köra multiplayer ja . Man kan inte lära sig nya skills, men det finns redan massor av attacker till varje person . Däremot kan man köpa nya och bättre vapen till gubbarna . Varje gubbe har sin egen vapen sort, och alla har olika . Så det är väldigt roligt .

Jag har klarat ut det, och jag har kommit fram till att det är otroligt underhållande ;)

Värt att köpa ? Javisst !

Co-op vet jag itne vad du menar med, eller så är det jag som inte vet vad det är . Men det är allt jag kan svara på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan köra multiplayer ja . Man kan inte lära sig nya skills, men det finns redan massor av attacker till varje person . Däremot kan man köpa nya och bättre vapen till gubbarna . Varje gubbe har sin egen vapen sort, och alla har olika . Så det är väldigt roligt .

Jag har klarat ut det, och jag har kommit fram till att det är otroligt underhållande ;)

Värt att köpa ? Javisst !

Co-op vet jag itne vad du menar med, eller så är det jag som inte vet vad det är . Men det är allt jag kan svara på :)

Co-op . Cooperative , När man går typ jag o en kompis i team o få levlar :) :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...