Gäst Samus aran Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 på super duel mode kan man ju byga billar o så... bla... bla... bla.... men det finns ge tecken på visa saker man kan köpa. hur ör man så man kan köpa dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 coolt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 på super duel mode kan man ju byga billar o så... bla... bla... bla.... men det finns ge tecken på visa saker man kan köpa. hur ör man så man kan köpa dom? menar du frågeteceken? för att kunna köpa dem ska du vinna battle mode mot DK, plus klara BAttle, flag mode och roborabbit på alla svårigthets graderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag har också undrat det. Har typ alla andra delar. Jag är bara på Robo-rabbit. Finns det mer efter det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 nej, om du klarar robo rabitt på easy, normal och hard samt battle och flag så får du nya saker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Ja jag klarade det nu. Men jag fick bara alla Skolar grejor. Det är fortfarande kvar delar. Vars spelar man battle mot DK. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 för att få donkeys grejer ska du spöa DK i finalen i battle mode på svårighets grad HARD (fast kanske inte i finalen, Men spöa DK på hard iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 För att få dom 2 sista delarna ska du få 60 battle points.Den ena är Bowser punsh och den andre e Bomb omb wall! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg