Tikal Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jag har gjort en bild på mitt photoshop men jag kan int ladda upp den på upl.silentwhisper.net... vet nån va de e för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jag har gjort en bild på mitt photoshop men jag kan int ladda upp den på upl.silentwhisper.net... vet nån va de e för fel? Den är för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Det är för dålig? Ne jag skoja... Men prova på http://www.imageshack.us istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (# 21 @ 21/10-2004 20:20:12) jag har gjort en bild på mitt photoshop men jag kan int ladda upp den på upl.silentwhisper.net... vet nån va de e för fel? Den är för stor? nä den säger att de är fel bild typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jaha den måset vara sparad i jpg, gif, jpeg, png, bmp, rar, bz, bz2, gz, zip, doc, rtf, txt, exe, pdf eller tif ananr funkar det ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jag vet... men... den bilden är tydligen en "photoshop" typ av bild.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Jaha... Men spara den i Jpg eller gif För de är ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jag vet... men... den bilden är tydligen en "photoshop" typ av bild.... PSD. Du måste spara i annat format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 hur gör man de? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 när du ska spara bilden så kan du välja annat format. Om du inte förstår vad ajg menar så ta "save for web" istället för "save as" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.