Gäst Bobby Orr Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Är någon här intresserad av amerikansk fotboll? Jag är jätteintresserad men får inte börja på det :( Jag tror faktiskt att jag skulle bli en bra Free Safety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Finns det här i sverige som man kan börja på men jag vill börja i Racling i stället men då kommer man åt döden så helst Rugby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Ja det finns Amerikansk fotboll i Sverige. DETTA ÄR TILL ALLA SOM SÄGER ATT RUGBY ÄR SAMMA SAK SOM AMERIKANSK FOTBOLL: DET FINNS BARA 3 LIKHETER 1. SPORTERNA SPELAS MED HÄNDERNA 2. "SPARKMÅL" OCH "TOUCHDOWN" 3. BOLLENS FORM Fler likheter kommer inte jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 inga skydd i rugby heller. sen gillar jag amerikansk fotboll hyfsat mycket. brukar se nån match då och då. diggar Pittsburgh Steelers och Green Bay Packers mest. sen är ju Super Bowl nåt jag ser nästan varje år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Green Bay Packers ! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Hoppas 93:or får börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Själv hejar jag på Saint Louis Rams och har Giants som andralag. Favoritspelaren är självklart Kurt Warner! Jag har också bestämmt mig för att jag också ska heja på alla Boston lag. Jag fick för några dagar sedan reda på att New England Patriots är i Boston. Vad betyder positionsförkortningen ROLB OCH LOLB Självklart får 93:or också börja. Men ett tips är att bli tacklare så får man inget stryk! Redigerat 23 Oktober 2004 av Bobby Orr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) [=ÄNDRAT=] EDIT: Råkade skriva i fel tråd, förlåter ni mig ? Redigerat 23 Oktober 2004 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 [=ÄNDRAT=] EDIT: Råkade skriva i fel tråd, förlåter ni mig ? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Match imorrn! Rams-Dolphins, Rams kommer att visa att Dolphins var beroeende av Marino! Men han har slutat så Rams kommer vinna! 21-3 tippar man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 i h*lvete heller! dolphins kommer inte losa så j*vla mycket. rams vinner på fieldgoal i sista minuten =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.