LiQuiDe Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 gillar nån splinter cell pandora tommorow??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Ja jag har provat demot och jag tycker det är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Hare på x-box och det äger =).. Rekomenderar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jag hatar Splinter Cell... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jag har det också på Xbox. Pinkar f*n brallan så spännande det blir ibland ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 jag tror inte att det e härligt att ha det till gamecube om du har x-box ska du nog köpa det till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AljosjA o Emil Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 har aldrig spelat det men det verkar kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 har nån klarat allt på det min pappa har men jag är bara på djungel banorna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag hatar också splinter cell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg